Direktlänk till inlägg 29 juni 2010

Mira

Av beckan - 29 juni 2010 08:24

Mira!


Idag ska jag hälsa på min "moster" deisy, vi är avlägset släkt men samtidigt nära, så som de av vårat folkslag alltid kommer vara, vi binds tillsammans av band som få kan förstå.

Deisy föder upp rottweilers, och snart föds en ny kull. I denna kull finns förhoppningsvis Mira, Mira kommer att bli min hund!

Alla i familjen längtar vi och drömmer om Mira,

undrar ni vad mira betyder? klicka här http://svenskanamn.alltforforaldrar.se/visa/Mira


Jag växte upp med hundar, newfoundlandshundar. Vi hade fem stycken som mest. och Två som allra minst.

För mig har det alltid funnits en mycket mycket stor saknad efter hund, både efter den underbara kärlek de ger, men även efter det jobb en hund kräver. Just för att det är ett sådant tacksamt jobb som ger så mycket tillbaka.

Till saken kommer även att min syster även hon går i väntans tider. Efter vovve så klart. Så till hösten har vi valp bägge två. Vilket innebär att vi kan träna tillsammans.


Voff voff på er :D


kramar

beckan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beckan - 29 juni 2010 08:58

Hur lägger man in en presentationsbild???

Av beckan - 23 juni 2010 07:25

Dags att blogga`? Min kära syster har vid upprepade tillfällen talat om för mig att det är dags för mig att börja blogga. Iden har växt på mig, i tonåren var jag flitig dagboks skrivare, av den gamla hederliga sorten, enkel skrivbok och penna. In...

Presentation

Hej. Ägaren till denna blogg är en kvinna med många varierade intressen. Två barns mor och gift sedan tre år tillbaka.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards